7. feb. 2011

Bare hvis du lurte

Hallo jeg heter Nina og er 16, 5 år
- 163 centimeter høy
- Bor med mor, far, søster 2 stk katt og 1 stk hund og ønsker meg fisk som skal hete Blubbe
- Går på en linje jeg ikke har noe å gjøre på
- Har stor forkjærlighet for Spongebob og cider?
- Har lyst til å dekke en hel kroppsdel med tattoveringer. Venste rompebolle kanskje?
- Skriver i en bok jeg har laga sjøl, alle mulige sanger jeg hører på, husker jeg har hørt på
- Er helt syyyykt Facebook avhengig så jeg vurderer rehab snart.......
- Har egentlig alltid hatt et ønske om å ligge på topplista på blogg.no, men i såfall bare på sånn 80.plass ellerno
- Syntes svensk krim, home and away, hotell cæsar, frustrerte fruer og alt mulig crap er kult
- Tror faktisk ikke jeg vet om tristere film enn Marley and me? Og ikke bedre film enn Inglorious Basterds
- Har vært altfor lenge sammen med kjæresten min; vi har aldri krangla, ikke vært langsinte og har altfor mye til felles så det nesten ikke er morsomt, men det er en annen historie

Nok om meg....... dd?

Ingen kommentarer: