22. feb. 2011

I'm the prettiest person in the world, I know you wanna know me


Namn: Nina Merete Emilie Olsen
Piercingar: hvis øra teller så har jeg 3
Tatueringar: zero so far
Längd: 164 cm, sucks
Skostorlek: 36, 37
Hårfärg: brownie
Är du kär i någon: i verdens fineste person
Önskar du att du bodde någon annanstans: Sverige, Stockholm/Gøteborg
Tänker du på självmord: nei, jeg har det fint
Dricker du alkohol: hva er det for slags spørsmål?
Använder du droger: jada, stadig vekk! nei
Röker du:
 nei
Vilket shampoo använder du: grønn lorèal grej
Vilken parfym använder du: Britney Spears-fanstasy/escada marine groove/escada something
Vad är du rädd för: døden og slanger
Gillar du att tvätta: hvis det hadde vært mitt eget
Gillar du berg- och dalbana: JAAAAA; balder, speed monster, thunder coaster, kanonen osv

SENASTE..
Film du hyrde:
 leier ikke filmer
Film du köpte: ETATEN!!!!!!!
Låten du lyssnade på: Rihanna ft. Nicki Minaj- Fly
Låten du hade på hjärnan: Ølbriller 8-)
Personen du ringde: Min pojke
Tv program du tittade på: I'm watching One tree hill
Personen du tänkte på: Verdens beste person, savner onkelen min


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
 ÅÅÅÅja
Gråtit över en flicka: ja, en venninne altsåe
Varit i slagsmål: Gikk rett igjennom, men siden alle liker meg så rørte ingen meg
Blivit arresterad: neeei

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 Tror det egentlig bare har vært 2
Gånger ditt hjärta brustit: Halv gang
Hjärtan brustit på grund av dig: twice
Tjejer du kysst: bare venninner
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 gang når jeg skulle begynne i 1.klasse, er fortsatt like flau......
Ärr du har på kroppen: kneet, hånda, to på samme sted på pekefingeren, og mange bakpå kneet

SENASTE..
Bok du läste:
 Fashionbox, ikke mye å lese da, bare se. KJØP!!
Personen du fick mail av: iTunes......
Personen du fick brev av: Banken?
Personen du fick sms av: Kristian
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i går
Saken du köpte: kjøpte spiral til øret mitt i går, og nå har jeg vondt
Vad har du gjort idag: ryddet, blitt inspirert og gjort ingenting og snart får jeg kjærestebesøk
Var det kul: Nei
Hur tidigt stiger du upp: seneste 12, men mer sånn 9-10
Gillar du att slåss: vet ikke, men tror jeg kunne likt det
Vad ska du göra idag: dytte en 3mm tjukk ting gjennom øret
Är du seriös: ja, hvis jeg gidder
Vad är du allergisk mot: tåler ikke så mye hvetemel
Var har du ont: øret
Använder du hårspray: Saltvannspray fra Toniandguy
Kan du stå på händer: haha, skulle du likt og sett ja.... mål for 2011
Favorit serie: The hills/the city/gossip girl/hotell cæsar

Håkan Hellström eller The Ark: Har hvertfall hørt en litt bra sang av førstnevnte
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ?
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: yes sir
Är du glad nu: :D
Var du glad igår: Jaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tante pose
Vad dansar du till: noe med litt fart da og bare i spesielle tilstander eller på skoleball
Stockholm är: VERDENS BESTE STED
Göteborg är: Jeg liker Liseberg da?
Kan du sjunga: Bare alene
Mer värt än guld: Tante og venner og kjæreste
Spaghetti eller makaroner: ALT
Ett land jag helst vill besöka: USA, Spania, Caribbean, Thailand, Malaysia med verdens beste

Tok den fra en svensk blogg forresten

Ingen kommentarer: