18. mai 2011

question excisting

Lovar du att vara ärlig? yes sir.Du heter: Nina Smeknamn: ninurska, ingenting spesielt egentlig? Låt som när du är ledsen sörjer till? Queen med Who wants to live forever og Lost Prophets med Rooftops .Vad tror folk om dig? at jeg er den kuleste som finner. Stämmer det? ja, selvfølgeliiiiiig Vad får du oftast komplimanger för? Øyer, hår og klesstil. Vad säger du för att imponera på någon? :D . Hur imponerar man på dig? greier å sjarmere,og er høy og har fine armer og øyne . Brukar du skratta för dig själv? litt for ofteee
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? fra TVGuiden: Hotel Cæsar begynner på TV 2 om 10 minutter. Äger du några Converse?nei, men har lyst på typ alle! Var bor du? I Fredrikstad med mamma, pappa, søster og 1 katt, 2 katt og hund Trivs du där? njaa, ikke den delen av byen jeg bor da. Brukar du bli för full? neeeej. Är du allergisk i mot något? neei,ikke noe jeg vet omAntal timmar sömn inatt? 7-8 Sov du ensam? jaaaa :(. Brukar du komma i tid? jaa, flink. När mår du bra? Når jeg har god dag med god selvtillit, får pynte meg og får ha alenetid i armkroken til kjæresten min. När blev du fotad senast? tok bilde av meg selv på morgenen idag. Hur känner du dig nu? stapp mett av kakeee. Vanligaste färg på dina kläder? bruker aaaalt for mye svart. Vad tycker du om fötter? hater føtter. Vad saknar du? gutten min, ikke sett han siden i går heheh. Hade du en bra dag igår? jaaa.
Favoritdryck på morgonen? melk! Rakar du benen? jaaa, og jeg hater det. När brukar du oftast gå och lägga dig? 9-halv 12 Är du blyg? njaaa, til tider. Sysslar du med någon idrott? er godt medlem på family sportsclub. Vill du hellre ha mail än brev? BREV, får aldri brev. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaaa, har bevis på det .Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? runkeÄr du nöjd med ditt liv? ja, men vil endre noee. Är du bortskämd? njaa, sometimes
Vad gör du i morgon? våkner, fikser meg, kjører til skolen med nabour og oslo med klassen. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? har blitt flink men sikkert sånn 200. Vad längtar du till? et annet sted å bo enn rævmanstad . Har du bra vänner och äkta vänskap? joda, fra og til og her og der Vad använder du för shampoo? det som finnes på badehylla. Vad är det finaste du fått? kjæresten min. Hur gammal är du? 16,8 år Tycker du om någon just nu? liker mamma veldig godt. Om fem månader: er jeg 11 måneder fra myndig, 1.70 høy, blåøyd og babylugg fri.... bare den første. Du samlar på: leppegreierGröna eller röda äppeln? grønne, men ikke hvis det er pink lady epler for da er røde best.Vem ringer du när du är arg/ledsen? sender klagemelding til kjæresten. Gillar du golf? bare minigolf og wolkswagen golf og golfbiler
Vilken tid gick du upp idag: 06:00, tissetid. Har du strumpor på dig nu? jaa Är det okej att gråta? jaa, sikkert sunt
När grät du senast? husker ikke, lenge siden. Vad skulle du göra om du vann en miljon? tatt med kjæresten min, katten, kamera og bilde av mamma og dratt til maldivene noen år
Bär du glasögon eller linser? ingen av dem. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? alle klær har jo et merke omg, så hvis det ikke er et merke et det hjemmelaga, markeklær er care. När går du upp ur sängen en helgmorgon? 10-13 ellerno, spørs hvor jeg sover. Vill du gifta dig? Bare med Andreas min. Vill du ha barn? ja, kristiane og robin Solar du ofta? på sommeren og litt solarium ellers. Är du bra på att laga mat? bare flink til å få folk til å stikke fingeren i halsen Hur vig är du? don't understand? Är du musikalisk? jaaaaa band geek i 9 fuckings år. Vad dricker du helst när du är törstig? det er hvitt, kalsiumrikt, fra kua og best i norgeTror du på ett liv efter döden? ja litt Tycker du om sushi? ser rart uuuut.
Bor dina föräldrar tillsammans? jaaaa Har du tandläkarskräck? nei, min er homo og synger søte sanger Har du någon gång gråtit dej till sömns?max 3 ganger

Ingen kommentarer: